Zintegrowane systemy sprzedażowe, sprofilowane do specyfiki danej branży
Moduł CRM
Moduł jest efektywnym narzędziem rozszerzającym funkcjonalność systemu w zakresie zarządzania kontaktami z klientem. Umożliwia ewidencję kontaktów oraz zadań do wykonania dla operatorów lub personelu. Wyposażony w funkcję przypominania o terminach zadań. Istnieje możliwość definiowania zadań jednorazowych oraz cyklicznych. Umożliwia analizę zadań pod kątem stopnia ich realizacji oraz przyczyn ewentualnych niepowodzeń. Nadaje się idealnie dla celów marketingowych i służb serwisowych, jako narzędzie wspomagające utrzymanie odpowiedniego poziomu jakości obsługi klientów.
Rozbudowany moduł zamówień
- ofertowanie, przekształcanie ofert w zamówienie do realizacji
- pełne informacje dotyczące zamawianego produktu : typ, ilość, cena, kolorystyka, dodatkowe cechy indywidualne
- dedykowane formatki pozycji zamówienia wg kategorii indeksów
- termin realizacji , termin oraz sposób i miejsce dostawy jak również teksty towarzyszące i klauzule
- polityka cenowa, różne waluty, kontrola kwot zadatku na poczet zamówienia, informacje dotyczące poprzednich transakcji
- kontrola realizacji zamówień
- przeglądarki i analizy pozycji zamówień
- elektroniczna wysyłka dokumentu z poziomu systemu (e_mail z PDF)
- różnojęzykowe wersje wydruków
Fakturowanie
- wielowariantowy sposób generowania dokumentów
- generowanie seryjnych faktur
- mechanizm powielania cyklicznych faktur
- mechanizm MPP
- fakturowanie w różnych walutach
- mechanizm rozliczania faktur zaliczkowych
- dedykowane wersje wydruków faktur
- współpraca z drukarkami fiskalnymi
- różnojęzykowe wersje wydruków
- elektroniczna wysyłka dokumentu z poziomu systemu (e_mail z PDF)
Wsparcie procesów sprzedażowych
-
Cenniki
Moduł posiada rozbudowany mechanizm pozwalający na tworzenie cenników dla kontrahenta lub grupy kontrahentów, na wybrane kartoteki lub grupy kartotekowe. Cenniki można ustalać w oparciu o cenę lub procent rabatu od dowolnej ceny wejściowej oraz powiązać je z ilością zamawianych sztuk towaru. Dodatkowo można skorzystać z funkcji, które umożliwiają wyłączenie zarówno poszczególnych kartotek jak i kontrahentów z umów i promocji.
-
Warunki sprzedaży, limity, blokady
Każdemu kontrahentowi można przypisać indywidualne warunki sprzedaży, które określają: rodzaje płatności, ilość dni na termin, sposoby dostawy, itp. Ponadto, dla kontrahenta można również ustalić limity kredytowe i blokady sprzedaży. Limity określają m.in.: dopuszczalną wartość całkowitego kredytu, maksymalną ilość dni przeterminowania należności.
- Kartoteka kontrahentów
Pobieranie danych z GUS, weryfikacja VAT (VIES, Biała lista) w trakcie dokonywania transakcji handlowej lub bankowej. Pełna obsługa Mechanizmu Podzielonej Płatności
Indeksy kontrahentów - można zdefiniować i stosować odpowiedniki nazw indeksów stosowanych przez kontrahenta oraz umieścić je na wydruku.
-
EDI – Elektroniczna wymiana dokumentów
Standard EDI umożliwia eksport/import dokumentów w formie elektronicznej pomiędzy kontrahentami.
-
Sprzedaż mobilna
Moduł Handlowo-Magazynowy współpracuje z naszym mobilnym systemem VMmobile.
Wsparcie procesów zakupowych
-
Zamówienia do dostawców
Moduł Handlowo-Magazynowy generowanie zamówień do dostawców oraz ręczne lub automatyczne obliczanie ilości zamawianej, według wielu różnych algorytmów. Użytkownik ma bezpośredni dostęp do spisu zamówień i rezerwacji towaru oraz analizy dostawców i cen zakupu.
-
Dokumenty zakupu
Przyjęcia towarów na stan magazynowy realizowane są bezpośrednio z dokumentów takich jak: faktura VAT nabycie wewnątrzwspólnotowe, faktura wewnętrzna dla potrzeb nabycia wewnątrzwspólnotowego, paragon, faktura VAT RR, itp. lub na podstawie dokumentów ilościowych, uzupełnianych fakturami VAT, np. fakturą do PZ, fakturą do PZ – nabycie wewnątrzwspólnotowe, przyjęciem zakupu do dokumentów PZ z wielu magazynów. Ponadto, możliwe jest wystawianie wielokrotnych korekt ilościowo-wartościowych dokumentów zakupu.
-
Zakupy w krajach UE i poza nimi
Moduł Handlowo-Magazynowy zapewnia rejestrowanie dostaw i nabyć wewnątrzwspólnotowych wraz z możliwością generowania deklaracji VAT-UE oraz Intrastat dla przywozu i wywozu. W przypadku dokonania zakupów w krajach spoza UE, możliwe jest wprowadzenie zakupu importowego oraz obliczenie ceny zakupu w PLN z automatycznym udziałowym wliczeniem w cenę towaru transportu do i od granicy.
Wsparcie procesów magazynowych
-
Stany magazynowe
Moduł umożliwia pełną kontrolę stanów i obrotów na wszystkich utworzonych magazynach, zarówno w układzie ilościowym jak i ilościowo-wartościowym. Dla poszczególnych dostaw na kartotece można wskazać jej miejsce składowania. -
Inwentaryzacja
Inwentaryzację można przeprowadzić na dowolny dzień, według miejsc składowania towaru lub po numerach seryjnych. W celu usprawnienia i przyspieszenia inwentaryzacji można zastosować kolektory danych z czytnikami kodów kreskowych. -
Dokumenty Magazynowe
W module można wystawiać obrotowe dokumenty magazynowe takie jak: wydania na zewnątrz (WZ), przyjęcia z zewnątrz (PZ), przerzuty międzymagazynowe (MM), rozchody wewnętrzne (RW), przyjęcia wewnętrzne (PW). -
Obsługa opakowań
Moduł wspomaga działania związane z rozliczaniem opakowań zbiorczych i kaucjonowanych. Umożliwia rejestrowanie przyjętych i wydanych opakowań, wystawianie odpowiednich dokumentów oraz kontrolę opakowań nierozliczonych.
Kontrola rozrachunków
Z modułem Rozrachunki użytkownik ma pełną kontrolę zobowiązań i należności przedsiębiorstwa (dla kontrahentów, właścicieli i pracowników) z możliwością wystawienia kompensat, wezwań do zapłaty, not odsetkowych, różnic kursowych, prowadzenia kasy i banku, generowania raportów kasowych. Ewidencję, wydruk lub nadruk przelewów, dowodów wpłaty, przelewów do ZUS i Urzędów Skarbowych.
Zestawienia, raporty, analizy
- ocena wielkości obrotów i zysków z kontrahentami w dowolnym zakresie czasu i zakresie asortymentowym
- porównawcza w czasie, kontrolę kontrahentów pod względem dokonywanych obrotów ilościowo-wartościowych
- selekcja kontrahentów, którzy w określonym czasie nie dokonali transakcji
- Top Listy najlepszych klientów pod względem wielkości obrotów lub zysków
- ocena wielkości obrotów, zysków i udziału w sprzedaży wszystkich lub wybranych kategorii asortymentu w dowolnym zakresie czasu
- analizy udziału grup kontrahentów lub grup asortymentowych w całym procesie sprzedaży
- Top Listy najlepszych asortymentów pod względem wielkości obrotów lub zysków
- wielowariantowe rozliczenia prowizyjne marketingowców i handlowców
- porównanie lat lub wybranych okresów handlowych w zakresie osiąganych obrotów i zysków
- kontrola rozrachunków
- analiza i prognoza przepływu środków pieniężnych
- zestawienia dokumentów i rejestrów
- eksport analiz bezpośrednio do Excela, gdzie mogą być poddane dalszej obróbce lub prezentowane w różnych postaciach graficznych